Budapest2008.reismee.nl

Terug in Belgie

Liefste dagboek,

Hierbij post ik (Sara) mijn laatste berichtje op onze blog!

we zijn nu al enkele dagen terug in Belgie en de aanpassing is al aan de gang... Helaas moeten we de studeerboeken weeral opnemen om nog enkele examens af te leggen in Januari maar de concentratie is ver te zoeken wegens afdwalende gedachten naar een hemelse vier maanden!!

We kwamen aan maandagochtend 22 december aan in Antwerpen met Eurolines waar ik werd opgewacht door mijn Pieter, mijn liefste die me twee en een halve maand heeft weten te missen! Het was hard maar het weerzien was het waard! Hanne moest nog twee uurtjes verder waar ze in gent werd opgewacht door de mama en naar haar huisje in Lovendegem reden!

Na onze laatste examens op vrijdag hebben we de bloemetjes nog danig buitengezet om onze laatste dagen in Budapest te vieren op een gepaste wijze! Helaas had cecile ons de vrijdagochtend vroeg verlaten! Maar we bouwden een hels feestje met de overgebleven (in grote getale) Grieken en Jose 3 en Gabor!! zaterdag gingen we nog even zwaar relaxen in Lukas Bath een andere thermal spa die heerlijk verlaten was en dus zonder toeristen zat!!

De nodige kerstinkopen werden nog gedaan en een restaurantje gezet! We zetten nog Godor klub op z'n kop, Morrisson's pub en een slecht Elektro feestje moesten er ook nog aan geloven! Korte nachten en lange dagen hebben we geklopt en zaterdag hebben we onze kamer leeggemaakt! wat een hels lang werk was en achteraf konden we onze echo's horen in onze kale kamer!!

Zondagmiddag werden we (gelukkig) vergezeld door Gabor Jose en Stergios naarde busstation van Nepliget waar onze eurolines stond te wachten. Onze bagage was immens! met drie sterke mannen werden onze zware zakken gedragen tot aan de laatste minuut van afscheid! en wat een afscheid.... Hardste in ons leventje!! we weenden de hele bus bijeen en de mensen keken nogal zielig nr ons, we lieten de drie jongens enorm bedroefd achter en zetten dan koers richting Belgie in een veel te krappe low-cost bus!

Nu dit was helaas het einde van ons vier maand durende avontuur, alle examens zijn al afgelegd (met succes) en de afscheden zijn allemaal geschied! Nu rest ons enkel de foto's te bekijken en te zuchten!! De komende jaren hebben we heel wat gratis onderkomens voor onze volgende vakanties en vele verhalen in onze hoofden om door te geven aan jullie!

Ik heb enorm veel geleerd (en hanne ongetwijfeld ook) en ik hoop dat we jullie hebben kunnen warmmaken voor een eigen tripje naar het onbekende...

Ik groet u en tot in het echte leven (eindelijk)

Boldog Karacsont (Merry christmas)

Sara, 27 December 200

Reacties

Reacties

Pieter!

hehe!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!